اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۲۰۴۶

لطیفی به من و فتاحی قول داد برای حمایت از فوتبال پاک امروز یا فردا راهی شیراز شود

لطیفی به من و فتاحی قول داد برای حمایت از فوتبال پاک امروز یا فردا راهی شیراز شود
رئیس مسابقات لیگ دسته اول گفت:طی صحبتی که علی لطیفی با من و سعید فتاحی انجام داده او قول داد برای حمایت از فوتبال پاک امروز یا فردا بالای سر تیم خود در شیراز حاضر شود و ما روی قول این مربی حساب باز کرده‌ایم.
۱۸:۲۰ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

فریبرز محمودزاده رئیس مسابقات لیگ یک فوتبال در گفت‌و‌گویی در خصوص اینکه علی لطیفی تیم فوتبال اکسین البرز را در سفر به شیراز همراهی نکرده و این موضوع ممکن است در حق تیم‌های بالانشین جدول نوعی اجحاف محسوب شود گفت:از شما رسانه‌ها کمال  تشکر را دارم که به موضوع فوتبال پاک ورود کرده و برای کمک به این رشته جزئیات را مورد بررسی قرار می‌دهید.

وی افزود: طی صحبتی که علی لطیفی با من و سعید فتاحی انجام داده او قول داد برای حمایت از فوتبال پاک امروز یا فردا بالای سر تیم خود در شیراز حاضر شود و ما روی قول این مربی حساب باز کرده‌ایم.

تیم فوتبال اکسین فردا در ادامه مسابقات لیگ دسته اول در شیراز میهمان فجر سپاسی است که علی لطیفی در اعتراض به حکم کمیته انضباطی تیمش را در این سفر همراهی نکرده و همین موضوع باعث ایجاد حواشی شده اما در نهایت وی در تماس با مسئولان سازمان لیگ اعلام کرد که امروز یا فردا راهی شیراز خواهد شد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین